انار مگ|مجله ای با طعم انار

مجله ای برای تمام فصول!

انار مگ|مجله ای با طعم انار

مجله ای برای تمام فصول!

انار مگ یک مجله اینترنتی با مطالبی کاملا اختصاصی است که در تمام زمینه ها فعالیت می کند

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات

فیلترشکن یا جاسوس حرفه ای؟

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

مسئله ی دیگری که موجب بیشتر شدن خشم شما می شود، اطمینان شما به عاری بودن مطلب از هرگونه مورد غیر اخلاقی یا نا پسند می باشد. که البته باید بدانید که فیلترینگ به 5 شیوه عمل می کند. IP, درگاه و اسامی دامین ها (Domain) نیز از این جمله اند و به همین علت تعداد زیادی از سایت به صورت نا خواسته فیلتر می شوند.

مطمئنا اولین راهی که به فکر می رسد استفاده از نرم افزار های فیلترشکن می باشد. که امروزه مورد استفاده بسیاری از کاربران اینترنت است. آیا این آمار نشانه ی مثبت و خوبی است؟ شاید عبور از این "هفت خوان"خنده در اول احساس خوشایندی را به کاربر القا کند و حتی برای دقیقه ای لبخند را بر لب او بنشاند. اما نبیاد از عواقب استفاده این نرم افزارها غافل شد.

فیلترشکن ها برای دور زدن فیلترینگ باید از یک سرور به فایل مورد نظر دسترسی پیدا کند طبیعتا به علت مسدود بودن سرور های داخلی به ناچار از سرور های خارجی بهره می گیرند. اکثر اتفاقات در همین عملیات انتقال به سرور رخ می دهد. در این حین اطلاعات رد و بدل شونده می توانند به سادگی کنترل شود و همچنین امکان کپی برداری از اطلاعات داخل رایانه شما نیز بسیار بالاست.

ولی اگر بخواهیم پا را باز هم فراتر از همه ی این ها بگذاریم، امکان دیگری وجود دارد و آن هم اینکه خود نرم افزار یک کرم رایانه که اصطلاحا (worm) شناخته می شود ی یا کلید خوان (keylogger) و یا فایل مخربی از این دست باشد. در این حالت برنامه این قابلیت را داراست که اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور را در سرور قرار دهد.

با این همه تهدیدات امنیتی انار، کدام یک را باید پذیرفت؟

به هر حال تصمیم گیرنده خود شما هستید!!

لطفا نظرات سازنده خود را برای ما ارسال کنید!

نظرات (۲)

سلام . تبادل لینک یا بنر ؟؟!؟

اگه دوس داشتی من رو با عنوان آموزش هک وای فای لینک کن . بعد بهم بگو لینکت کنم .

مرسی

http://hamid7508.vcp.ir
کاراتون خیلی خوبه امیدوارم همیشه اینجوری باشه
پاسخ:
خواهش می کنم دوست عزیز :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی